سامیار سامیار ، تا این لحظه: 10 سال و 28 روز سن داره

سامیارفتحی

بدون عنوان

1393/2/26 14:14
نویسنده : مامان نغمه
37 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم امروز 26 اردیبهشته و من حسابی در گیر شما بودم شما الان 26 روزه هستید و منو ببخش که نتونستم زودتر واست بنویسم من31 فروردین شب ساعت 9 رفتم بیمارستان که بستری شم واسه فردا 1اردیبهشت که پسر گلمو به دنیا بیارم مامانی خلاصه ان شب من تنها بودم بیمارستان خیلی استرس داشتم خلاصه شب و روز کردم ساعت 7.30 بود که پرستار منو صدا کرد واسه اتاق عمل به خاله نجمه زنگ زدم گفت تو راه هستیم  علی و مامان جون رسیدن  خلاصه مامان جون و بابا علی امدن و من ازشون خداحافظی کردم رفتم به سمت اتاق عمل دمپایی پوشیدم و رو صندلی نشستم تا صدام زدن خیلی استرس داشتم مامان جان خلاصه یکم اذیت کردن تو اتاق عمل خواستن منو از کمر بی حس کنن که آمپول زدن تو کمرم ولی نشد که دکتر بیهوشی گفت بیهوشش کنین دیگه من چیزی نفهمیدم تا اینکه چشامو باز کردم دیدم تو قسمت ریکاوری هستم و دارم بی تابی میکنم تا اینکه از اتاق عمل امدم بیرون اول بابا علی رو دیدم که ازش پرسیدم بچه چیه سالمه اخه من هنوز به جنسیت شک داشتم تا اینکه منو بردن تو اتاقم و شما پسر گلمو آوردن مامان جون چقدر تو ناز و سفید بودی اینم عکست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)