سامیار سامیار ، تا این لحظه: 10 سال و 28 روز سن داره

سامیارفتحی

واكسن 4ماهگی

1393/6/1 20:34
نویسنده : مامان نغمه
85 بازدید
اشتراک گذاری

نفس مامان زندگی من امروز1شهرىورچه روز استرس اورى واسه من وبابا جون بود تو باىد واكسن 4ماهگی میزدی خلاصه صبح بابابا بردىم خانه بهداشت واکسنتو بزنىم اول وزن شدى خداروشكر وزنت عالى بود 7.500گرم بودى و قدت 63سانتى متر برستارا خىلى ازتو خوششون اومده بود نازتمیکردن میگفتن بسرت خوشتىبه الهى من قربونت برم وبعد مارو راهنماىى كردن اتاق واكسن و واكسن تورو زدن من كه اصلا نگاه نمی کردم باباازت حندتا عكس كرفت انشاالا سر فرصت واست مىزارم یهكوحولوجیغ زدى اروم شدى البته اونروزو ىه كم  اه ناله  مىكردى.

ولى دىكه جاره اى نبود باىد اىن واكسنارو بزنى هستیه من نفسم زندگی مامان بابا عاشقتیم وقتى گریه میکردی بابا اینقدر قربون صدقه میشد 

اینم عکسات

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

میلاد اهورا
1 شهریور 93 22:23
سلام وب عالی داری کاملترین مجموعه دانستنیهای دوران بارداری دانلود از طریق فروشگاه اینترنتی اهورا به آدرس زیر: daramadinternet.rozblog.com موفق باشید میلاد اهورا مدیریت فروشگاه اینترنتی اهورا
مامان نغمه
پاسخ
ممنون