سامیار سامیار ، تا این لحظه: 10 سال و 28 روز سن داره

سامیارفتحی

مروارید سوم

1393/8/26 12:50
نویسنده : مامان نغمه
64 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرمامانییییییییییییییییییییی

این روزا یکی یکی دندونات دارن در میان الانم سومین دندونت در اومده اونم از کجا کلی واسه این دندونت خندیدیم گفتیم این گل پسرما جزء عطیقه هاست

چندروز پیش یعنی 22 ابان بود رفته بودیم خونه بابا اکبر  وشما داشتین تو بغلم بازیگوشی میکردی و میخندیدی دهنت باز شد و من یهوی چشمم خرد به دندونت اونم کدوم دندونت دوتا دندون بالا (دندون پیش مرکزی )نه اون کوچولو که کنارشونه (دندون پیش جانبی) سمت چپ در اومده بود اخه من همش منتظر اون دوتا بودم که یکدفعه اون کوچولوهه من و غافلگیر کرد دندون پیش جانبی سمت راست هم زیر لثه دیده میشه فکر کنم اونم به زودی بیاد بیرون

کلی با عموهات ومامان عشرت و بابا اکبر واست خندییدیم

زود گوشی رو برداشتم به مامان طلعت و بابا درویش خبر دادم اونام کلی ذوق کردن واست

الان 3تا دندون فسقلی داری

دیگه چی بگم واست این روزا خلی بازیگوش شدی ونامردی نمیکنی،موقع شیر دادن مامان رو گاز میگیری گریهتعجبای ناقلا

محبتمحبتمحبتخجالت

Image result for ‫شکل دندان شیری‬‎

 

پسندها (1)

نظرات (0)