سامیار سامیار ، تا این لحظه: 10 سال و 28 روز سن داره

سامیارفتحی

بدون عنوان

1394/1/23 20:47
نویسنده : مامان نغمه
51 بازدید
اشتراک گذاری

راستی گل پسرم از کارات بگم اولا که خیلی دردری شدی هرکی میاد میخواد بره اقا هم همراش میخواد بره به محض اینکه کفش پا میکنیم خم میشی به کفشای ما نگاه میکنی پریروز یعنی پنجشنبه تاریخ 19 فروردین با دختر خاله مرضیه رفتیم شام بیرون خیلی خوش گذشت شما هم طبق معمول شیطنت کردی لحظه میخواستیم بریم داشتم شما رو اماده میکردم البته هنوز موقع لباس،پوشیدن مامان رو اذیت میکنی نق میزنی ولی موقع لباس در اوردن و رفتن به حمام ذوق زده هستی هنوز نرفته تو حموم میخوای بپری تو وان کلی هم اب بازی میکنی اها داشتم میگفتم جوراباتو پات کردم اومدم کفشاتو پات کنم دیدم خودت داری تلاش، میکتی پاتو کنی تو کفش فسقلی من تو اینقدر باهوشی ماشااله و اینقدر ذوق کفش پوشیدن داری و حالا اجازه نمیدی من کمکت کنم همچنان تلاش میکنی خودت بپوشی پسر ناز مامان والانکه دارم واست مینویسم شما اقا 11 ماه و 21روز سن داری دیگه داری، کم کم یکساله میشی  

پسندها (2)

نظرات (0)