سامیار سامیار ، تا این لحظه: 10 سال و 28 روز سن داره

سامیارفتحی

خاطرات 7ماهگی

1392/11/21 12:53
نویسنده : مامان نغمه
61 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام دختر گلم من یه 20 روزی نبودم رفته بودم بندر خونه بابایی اینا واسه دیدنی نتونستم خاطراتت رو بنویسم ولی مامانی جات خالی خیلی خوش گذشت با خاله هات ومامان جون رفتیم واست خرید کردیم عشق مامان چه لباسای خوشملی واست خریدیم که اونارو تنت کنم جیگر میشی خیلی دوست دالم

دختر گلم امروز که دارم واست مینویسم تو رفتی تو 8 ماه روز قبلش هم رفتم خانه بهداشت خودمو چک کنم صدا قلب نازتو شنیدم خانم دکتر گفت رشد بچه ات خوبه خداروشاکرم دخملی  

ولی مامانی هنوز نتونستم واست اسم انتخاب کنم اخه خیلی سخته  میخوام اسمی باشه که برازنده تو باشه امیدوارم هر اسمی که انتخاب کردم در آینده خوشت بیاد عشق مامان خیلی دوست دارم 

راستی گلم تو تواین ماه اینقدر تکون میخوردی که از رو لباس هم میشد تکون خوردنتو دید مامانی خیلی ذوق میکردم خاله نجمه اینقدر ذوق میکرد دم ودقیقه از من میپرسید نی نی نازمون تکون خورده مامانی خاله نجمه تورو خیلی دوست داره اخه خیلی نشون میده 

بابا چندروزی رفته بود کرمان وقتی امد  برای اولین بار تکون خوردنتو دید اینقدر ذوق کرد  همش میگفت عزیزم  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نجمه شریفی
20 آبان 93 11:23
خواهر گلم ، خیلی زیباست کارت ، تو بهترین ،مهربونترین مادر روی زمین هستی و خواهی بود، من فدای خودت و پسرت گلت بشم.